FANDOM

Királyfi.png
Kóbor Királyfi, akiből Király a Süsü, a sárkány című bábfilmsorozat második főszereplője, aki Süsü legjobb barátja, a Bús Királylány férje és a Kiskirályfi édesapja.

TörténetSzerkesztés

Süsü, a sárkánySzerkesztés

1. részből A kóbor Királyfi először Elénekli a saját dalát, majd összetalálkozik Süsüvel. Őtőle fél, de mivel észreveszi, hogy ártatlan, akkor megnyugszik, és barátságot vele. Vándorút elején meglátja a plakátot, hogy van egy királylány és a fele királyság. Megtanítja Süsüt az illemszabályokra. Amikor másodszor is meglátja a plakátot, akkor teljesen tele van rajzolva Süsüről, mint sárkányról, a királylányról és a bajvívásról. Átgondolja azon, hogy "a nem igazándiból" kell bajvívásra hívni Süsüt, de először kell egy páncél a bajvíváshoz, ami húsz aranyba kerül. Ezért dolgozni megy Süsüvel a Szénégetőnél, a Cölöpverőnél és a Sárkányfűárusnál. Az összegyűlt pénzzel meg is veszi a páncélt, kardot, készen áll a bajvívásra. A bajvívás végén halottnak teszi magát, hogy Süsü győzzön. Amikor Süsü elmondja az igazságot, akkor bevallja, hogy igaz, meg hogy Süsüt meg is védi, és mindenkin segít, aki megérdemli. Beleszeret a Bús Királylányba, és összeházasodik, majd Süsüt kinevezi királyságának fő-fő és udvari mindenes sárkányának. Attól kezdve igazságos király válhat belőle.

2. résztől kezdve királyként élve igazságot teszi. Bármilyen módon is tud intézkedni, amit másoktól telhető. Egy kicsit szigorú a Kiskirályfival, de megérti.

CsaládjaSzerkesztés

Az első történet szerint A kóbor királyfi, az Útilapu Birodalom királyának 26. fia volt, mivel hogy a másik 25 testvérrel élt. Vándorútja során Süsüvel együtt eléri a célt, hogy elveszi a Bús Királylányt, akiből Királyné lesz, ő meg a Király. Néhány idővel később meg lett egyetlen fia a Kiskirályfi. Azóta apukaként is élvezi.

A szinkronSzerkesztés

A kóbor király hangját Sztankay István kölcsönzi.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki